6 Eylül 2018 Perşembe

Ev Usulü Gözleme ve Çikolatalı Gözleme Tarifi


Ev usulü gözlemeyi ilk kez yaptım ve çok beğendim. Gözlemenin içine istediğiniz harcı koyabilirsiniz. Gözlemeleri  Patatesli, ıspanaklı, kıymalı, peynirli, çikolatalı hazırlayabilirsiniz. Ben Patatesli, peynirli ve çikolatalı gözlemeler yaptım. Çikolatalı gözlemeyi  çokokremle yaptım. Gözlemeyi teflon tavada veya ev tipi gözleme sacında pişirebilirsiniz. Ben ev tipi gözleme sacında pişirdim.

Hamuru İçin:
1 Yumurta
Un, ılık su, tuz
Yapılışı: Tüm malzemeden ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğrulur. 30 Dakika dinlendirilir. Mandalina büyüklüğünde 12 eşit beze hazırlanır. Bezeler merdaneyle açılır üzerlerine istenilen içten konur ve gözleme şeklinde kapatılır. Teflon tavada veya sacda üzerlerine fırçayla sıvı yağ sürerek arkalı önlü pişirilir.
Patatesli Harcının yapılışı:
Tereyağı eritilir ve salça eklenip kavrulur. Haşlanmış ezilmiş patates, doğranmış maydanoz, tuz, karabiber, pul biber ilave edilip kavrulur.
Peynirli Harcının yapılışı:
Süzme peyniri, rendelenmiş kaşar peyniri, doğranmış maydanoz karıştırılır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Total Pageviews

Son Yazılar

RASTGELE

Popüler Yayınlar